понедельник, 3 сентября 2012 г.

Крок 1: Використовуючи техніку активного слухання, виявіть причину заперечень. В першу чергу працюйте з основними запереченнями.

Крок 2: Завжди пам'ятайте про те, що можуть бути присутніми приховані сумніви. Для вас дуже важливо дізнатися про них від клієнта.

Крок 3: Ніколи не смійтеся над клієнтом, навіть якщо він сказав дурість. Як мінімум, ви проявляєте неповагу до думки іншої людини, а як максимум, у клієнта складеться враження, що ви над ним знущаєтесь. Вам необхідно розташувати клієнта до себе і показати, що ви повністю на його боці і будете всіляко сприяти тому, щоб клієнт зробив правильний вибір. Використовуйте прийом слова «разом».


Крок 4: Погодьтеся з клієнтом, якщо заперечення обгрунтоване, і спробуйте на вказаний клієнтом недолік привести перевагу товару, тобто вигоду від покупки. Приклад: «Я повністю з вами згоден, товар дорого коштує, як і будь-яка якісна, надійна річ. Ви згодні, що краще один раз сплатити N-суму і насолоджуватися безперебійною роботою продукту кілька років, ніж один раз заощадивши, витратити гроші, сили і час на ремонт продукту або придбання нового?» Якщо заперечення необгрунтоване, ні в якому разі не говорите клієнтові, про те, що він сказав дурість! Можете почати відповідь з фрази «Раніше я теж так думав ...» або «Це досить поширена думка, що з'явилася через те, що багато людей не знають, як правильно використовувати ....» Ніколи при формулюванні пропозицій, не використовуйте конструкції пов'язані з «але» і «проте ». Наприклад: «Я з вами згоден, але ....» Або «Ви маєте рацію, проте ....», Намагайтеся пропозиції будувати на конструкції «так і при цьому». Оскільки частинками «але» і «проте» ви перечите клієнту, а люди сприймають це негативно на підсвідомому рівні.


Крок 5: Якщо всі сумніви подолані, не поспішайте закінчувати роботу з запереченнями, тому що можуть бути присутні приховані заперечення. Тому не полінуйтеся повідомити клієнту про те, що якщо у нього залишилися питання, ви разом зможете обговорити і розібрати їх прямо зараз. Після того, як всі заперечення подолані, а ви завершили продаж, обов'язково залиште свої контакти клієнту і вкажіть в який час з вами можна зв'язатися. Цим кроком ви покажете, що клієнт для вас важливий не тільки, як той, кому треба щось продати, а як людина і ви навіть після продажу не залишите його наодинці з його труднощами. Люди це дуже цінують, тому у покупця залишиться про вас позитивне враження. А ви застрахуєте себе від конфліктів, якщо людина з чимось не розбереться, розсердиться, що при продажу йому це не пояснили і прийде до вас заздалегідь налаштованим на скандал. А слідуючи рекомендації, навіть якщо у клієнта щось не вийде, він буде знати, що з вами завжди можна зв'язатися і ви допоможете вирішити питання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий