воскресенье, 17 октября 2021 г.

*

Фото обложки аккаунта Фейсбук - это афиша вашего проекта.
На стене вашего аккфунта
только пятый пост о бизнесе или продукте, а
4 поста - это  
фото, 
слайды, инфо об успехе*,
текст с сылкой на другой онлайн ресурс (н-р: Инстаграм, Ютуб) 

***

тесты от Фейсбук, н-р: 

Ссылка 
*пример
инфо об успехе
Уривки з її книги "ЖІНКА БУДУЄ ПЛАНИ" :
"Чому я не боюся старіння?


Може, тому, що кожне десятиліття мого життя було краще, ніж попереднє ?!

Мої 20 були жахливі, за винятком того, що я народила трьох чудових дітей. Чоловік пригнічував мене словесно і фізично.

Мої 30 були чи не простіші - я розлучилася, одна виховувала дітей.

Мої 40 були присвячені одному - вижити.

У 50 років я переїхала в Нью-Йорк і намагалася відкрити свій бізнес.

У 60 життя більш-менш прийшла в рівновагу: діти, онуки, робота.

А тепер - в 70, я затребувана як ніколи.

Я не могла навіть уявити цього, але зараз я дійсно щаслива.

І кожен раз, коли моє життя кардинально змінювалася - розлучення, власна справа,
переїзд в інше місто, країну, на інший континент - було дико страшно.

Доходило до того, що мої діти їли бутерброди з арахісовим маслом на вечерю. Курку я могла купити лише раз на тиждень: готувала її з картоплею і овочами, і це був самий справжній бенкет!

Але саме це привчило мене і дітей цінувати такі моменти, радіти всьому доброму.

Ви можете зіткнутися з безліччю складних ситуацій, і ваше життя буде складатися не так, як ви хочете, але ви завжди можете змінити його.

Немає необхідності застрявати в нещасному особистому житті або на убогій роботі!

Не бійтеся старіння і спілкуйтеся з друзями, що не зациклюються на цьому.

Спілкуйтеся і добре проводьте час з людьми, які люблять вас, яким цікаво з вами, тому що ви чарівні, розумні, впевнені в собі"

Комментариев нет:

Отправить комментарий