понедельник, 11 марта 2019 г.

Активація зареєстрованих Консультантів
 Для того, щоб новий консультант зміг самостійно розміщувати замовлення, йому необхідно активувати свій номер. При реєстрації вам буде запропоновано вибрати спосіб
активації номера консультанта – за допомогою Email або СМС.

У разі, якщо буде обраний Email, на адресу електронної пошти, зазначену при реєстрації, надійде лист з проханням активувати свій обліковий запис. Для активації достатньо натиснути кнопку «Активувати», після чого відкриється нове вікно браузера, і активація відбудеться в автоматичному режимі.

Якщо вибрати активацію через СМС, то на номер телефону, вказаний при реєстрації, прийде повідомлення з посиланням активації, при натисканні на яку відкриється нове вікно браузера, і активація відбудеться в автоматичному режимі.

Крім того, активація може бути проведена спонсором нового консультанта. Для цього, після реєстрації нового консультанта, спонсору необхідно зайти в особистий кабінет на сайті і перейти в розділ «Активація зареєстрованих Консультантів» (шлях: Мій Бізнес - Рекрутування - Активація зареєстрованих Консультантів).

В даному розділі можна відправити нове посилання для активації і поміняти спосіб активації – з Email на СМС і навпаки. Для цього необхідно натиснути кнопку «Відправити» і вибрати необхідний спосіб активації у спливаючому вікні. Крім того, спонсор може самостійно внести код з СМС новачка, і активувати його.
*
C сегодняшнего дня, помочь активировать нового консультанта сможет не только прямой спонсор, как это было ранее, но и ПРИГЛАШАЮЩИЙ.
Для этого достаточно войти в Личный кабинет, раздел «Мой бизнес» - «Рекрутирование» - «Активация зарегистрированных консультантов».
✔️Также напоминаем, что сохраняется возможность для новичка активировать свою учетную запись самостоятельно.
Детали по ссылке: https://ua.oriflame.com/uk/customer-service Пункт: "Как активировать номер консультанта?"

Комментариев нет:

Отправить комментарий